Verkkokaupan tilaus- ja toimitusehdot

Voimassa 28.04.2020 alkaen

Yleistä Miliksen verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Mili´s Food & Café Y2319353-8. Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomessa toimipisteellämme. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.
Tuotteet joko noudetaan itse valitulta toimipisteeltä tai tilataan toimitus sovitun (ark. klo 10-14, pois sulkien arkipyhät) ajankohdan puitteissa.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@milisfood.fi

Puhelin: 040 506 5051

Postiosoite: Maantienpelto 1, 02650 ESPOO

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.milisfood.fi/kauppa ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta ja tilatut tuotteet, sekä toimipiste. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin ehtoihin. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkistaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt käyttäjäksi.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot :

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tuotteen nouto/toimitus

Tuotteet joko noudetaan itse valitulta toimipisteeltä ja esittää henkilökunnalle saamansa tilausnumeron, tai tilataan toimitus sovitun (ark. klo 10-14, pois sulkien arkipyhät) ajankohdan puitteissa.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Palautusehdot

Verkkokaupan kuluttaja-asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja peruutusoikeus. Huom! tilattaessa valmistettavia tai pilaantuvia tuotteita, näiden palautus ei ole mahdollista. Halutessasi peruuttaa tai vaihtaa tapahtumaa, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän yhteydenottoon mukaan asiakasnumerosi, nimesi, yhteystietosi, tilinumerosi sekä kopio Mili´s Food & Café:n tilausvahvistuksesta

Tilauksen peruuttaminen

Huom! tilattaessa valmistettavia tuotteita tilausta tulee perua 3 arkipäivää ennen toimituspäivää.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa myyntiehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

Mili´s Food & Café käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Mili´s Food & Café sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.